Subject: Kasutusteatise väljastamise osas
From: "Karlis Kolk" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Laura Barbo" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 17:23:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun infot, kas Justiitsministeerium teostab VVS alusel järelevalvet
sellisel juhul, kui kohalik omavalitsus on kahtluse alusel väljastanud
kasutusteatise elamule ebaseaduslikult?

Lugupidamisega

Karlis Kolk

Jurist | UUS MAA | Peakontor | Juhatuse liige

 <tel:+37253345554> +372 5334 5554

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo> Facebook /
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate> Instagram /
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin /
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok /
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!